Att skriva eller inte skriva är frågan


Den här månaden har överträffat allt vad jag tidigare har sett beträffande det antal som har orkat möda sig till att läsa vad jag här skriver, nämligen så få räknade till  antalet att antingen lägger jag ner den här verksamheten, eller så tar jag en paus från det. Jag kan också välja att helt strunta i att det är som det är och inte ta någon som helst notis eller bry mig om att det är på det viset. Men i så fall faller också mitt tänkande och vars syfte som ligger till grund för den här bloggen, då kan jag lika gärna skriva om vilken nonsens som helst, och varför inte? Det är ju ändå ingen som bryr sig.

Men för att inte fatta mig i för mycket ordalag här och nu idag så väljer jag nu att tills vidare ta ett break härifrån. Vad som sen händer i ett senare skeende det återstår att se.

Kommentera

